Söker du efter information om Valet 2006?
Sök här:

måndag, februari 20, 2006

Ann Linde

Partiledardebatten igår söndag bjöd på snyggt fotarbete men inga smällar som kändes. Väl inövat och trist.

Ann Linde däremot bjöd upp till dans med DN:

Fråga från reportern:
"Är det lämpligt att en socialdemokratisk partifunktionär står på försvarsdepartementets underrättelse- och beredskapsenhets sändlista?"

Replik Linde:
"Jag jobbar i det parti som har regeringsmakten. Jag tycker inte att det känns väldigt upprörande. Det är upp till försvarsdepartementet."

Så det räcker alltså med att vara medlem i SAP för att ta del av hemligstämplad information från statens försvarsdepartement.

Var skriver jag upp mig?

1 Comments:

At 3:39 em, Blogger Sophia B said...

Du är nog lite för frispråkig och för dålig på att gå i takt för att vara välkommen där - även om jag i sanning unnar dem dig :)

 

Skicka en kommentar

<< Home


Powered by Blogger


Bloggtoppen.se

BlogRankers.com